♥♥♥ به وب من خوش آمدی ♥♥♥ هک و جدید ترین بازی ها
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی Farm Machines Championships
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:43
نویسنده : Mehdi

Farm Machines Championships 2014 1 دانلود بازی Farm Machines Championships 2014

Farm Machines Championships یک بازی جالب مسابقه ای میان شما و دیگر کشاورزان درون بازی می باشد. آیا شما سریعترین و ماهرترین کشاورز در این بازی خواهید بود؟ ماشین آلات غول پیکرجدیدی در این نسخه (۲۰۱۴) وجود دارد که با آنها می توانید کشاورزی خوب و پر رونقی داشته باشید. تراکتورها و ماشین های دورگر غول پیکر و قدرتمندی در این بازی وجود دارند که به کمک آنها به راحتی می توانید محصولاتتان را بکارید، درو کنید، آنها را بارگیری کنید و به خریداران جدید بفروشید. می توانید مهارت های خود را در کارها و وقایع جدید مهک بزنید. مثلا می توانید برای دام ها علوفه بکارید، آنها را دروکنید و با واگن های حامل بار به بازار انتقال دهید. نکته ی جالبی که این بازی دارد این است که شما می توانید دور موتور ماشین آلات کشاورزی خود را تنظیم کنید، ترمز، شاسی، گیربوکس و قطعات حساس دیگر ماشین ها را در صورت فرسوده بودن یا خراب شدن عوض کنید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Farm Machines Championships , دانلود بازی جدید کامپیوتر , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Helicopter Simulator
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:39
نویسنده : Mehdi

Helicopter Simulator 2014 Search and Rescue 1 دانلود بازی Helicopter Simulator 2014 Search and Rescue

 

بازی Helicopter Simulator را دانلود کنید و خلبان شدن را تجربه کنبد. در این بازی جالب شما نقش یک خلبان را دارید که با هلیکوپترش در مواقع اضطراری به کمک مردم می آید. شما در ۴۵ ماموریت شرکت خواهید کرد. در این بازی شما می توانید ۱۰ نوع هلیکوپتر را انتخاب کنید که این ۱۰ نوع دارای اندازه های متفاوت هستند و هر کدام مناسب ماموریت خاصی هستند. ماموریت های اضطراری شامل خاموش کردن جنگل های آتش گرفته، جنگ های هوایی میان شما و دشمنان، عملیات نجات افراد در وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می باشد. نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی یک مد مبارزه ی جدید دارد و به شما اجازه می دهد که به عنوان یک خلبان حرفه ای در جزایر زیبا جستجو کنید اما بعضی اوقات برای پیدا کردن مشکلات به وجود آمده در این جزایر به مشکل برمی خورید. باید مرحله ها را با موفقیت پشت سر بگذارید و به مراحل بعدی که قفل شده اند راه پیدا کنید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Helicopter Simulator, بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Shoot Many Robots
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:25
نویسنده : Mehdi

Shoot Many Robots PC دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC

 

Shoot Many Robots عنوان یک بازی فانتزی و شوتر می باشد که توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است . این شرکت در پی موفقیت های قابل توجه بازی شانک ، اقدام به نشان دادن علاقه به بازی های ماجراجویی و کم حجم کرده است . می بایست با استفاده از انواع سلاح ها ، به یک کارخانه ی روبات سازی بروید و تمام روبات های موجود در آن را از بین ببرید . شما در این بازی نقش P.Walter را دارید که با کشتن روبات ها ، Xp و یا همان امتیاز کسب خواهید کرد که این امتیازات ، شما را قوی تر خواهد کرد .

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Shoot Many Robots , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود برنامه هک بازی های کامپیوتر Cheat Engine
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:22
نویسنده : Mehdi

Cheat Engine هک کردن مقادیر در بازی ها با نرم افزار Cheat Engine 6.0 Final

Cheat Engine نرم افزاری قدرتمند و جالب در ضمینه هک کردن بازی ها می باشد. توسط این نرم افزار شما قادرید مقادیر عددی در بازی های مختلف را ویرایش کرده و بدون نیاز به هیچ کد و ترینری خاصی، تغییرات خود را اعمال کنید. این نرم افزار کم حجم بوده و کار با آن نیز نسبتا ساده می باشد. امیدواریم از این برنامه استفاده کافی ببرید.

 

برای آموزش هک نظر بدین تا راهنماییتون کنم با تشکر

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نماییدhttp://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود برنامه هک بازی های کامپیوتر Cheat Engine , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی RIDE PC-RELOADED
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 16:17
نویسنده : Mehdi

RIDE pc cover small دانلود بازی RIDE برای PC

 

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی RIDE PC-RELOADED, دانلود بازی جدید کامپیوتر , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد