♥♥♥ به وب من خوش آمدی ♥♥♥ دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:52
نویسنده : Mehdi

بالاخره لینک بازی قرار داده شد

  دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V

بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند . تنها یک نفر جان سالم به در می برد , Michael Townley که او هم تصمیم می گیرد به نوعی صحنه سازی کرده و مرگ خود را جعل کند . همانطور که گفته شد , در این نسخه , 3 شخصیت مختلف با توانایی های خاص و منحصر به فرد وجود دارند . شخصیت دوم بازی فردی به نام Franklin Clinton است که به همراه شریک خود Lamber در کار تجارت ماشین فعالیت می کنند . مایکل تصمیم برای پسر خود ماشینی خریداری کند ازقضا به محل کسب فرانکلین رفته و با او آشنا می شود . بعد از گذشت مدتی , آنها تصمیم می گیرند از یک جواهر فروشی سرقت کنند که در این سرقت توانستند موفق عمل کرده و پس از مدتی اخبار سرقت آنها در کل شهر پخش شود . جالب است بدانید زمانی که اخبار سرقت از تلویزیون پخش می شود , شخصیت سوم که Trevor نام دارد مایکل را شناسایی کرده و متوجه می شود که او زنده است و تصمیم می گیرد هرطور شده او را پیدا کند . تمامی اتفاقات بازی در شهر Los Santos رخ می دهد درست جایی که هرکدام از شخصیت ها باید ماموریت های خود را به پایان رسانند . نقشه بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار گسترده تر بوده و این اجازه به پلیر داده می شود تا در کنار ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی را انجام داده و علاوه بر بهبود مهارت های خود , امتیاز بیشتری کسب کند . در این نسخه علاوه بر آنکه بر تنوع سلاح ها و تجهیزات موجود در بازی افزوده شده است , امکان شخصی سازی برای لباس ها , مدل مو , ریش , وسایل نقلیه و اسلحه  نیز وجود دارد . یکی از محبوبترین بخش های بازی های باگرافیک بالا در چند سال اخیر , بخش آنلاین آن ها است . GTA Online هم یکی از محبوب ترین بخش های مولتی پلیر است که توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند کامپکت گیم دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

 

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V , دانلود بازی pc , دانلود بازی جدید , دانلود بازی هک شده , دانلود بازی 015,
 



دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:50
نویسنده : Mehdi

Pillars of Eternity pc cover small دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC

Pillars of Eternity، بازی که Obsidian آن را با حمایت مالی ۷۷,۰۰۰ نفر از دوست داران نقش آفرینی ساخت، امروز منتشر شد. این بازی فقط استدیوی پرسابقه را از نابودی نجات نداد، بلکه جانی تازه به پیکر نقش آفرینی های کلاسیک بخشید. بازی مثل Pillars of Eternity به روشنی نشان می دهد جایی که هدف جلب رضایت مخاطبان باشد نه پول پارو کردن، جایی که به گیم به عنوان یک هنر نگاه شود نه یک کالای تجاری، یعنی جایی که یک ناشر بزرگ آن بالا ها ننشسته باشد تا برای همه چیز خط و نشان بکشد و فکر و ذکرش فقط پر کردن حساب های بانکی عده ای باشد، آن جا چطور سرمایه های اندک می تواند آثاری ماندگار خلق کند. PC Gamer در نقد خود اشاره می کند که Pillars of Eternity اگرچه می توانست به آسانی ردپای نقش آفرینی های کلاسیک قبلی را دنبال کند، اما تجربه ای متفاوت ارائه داده است و شاید بهترین بازی نقش آفرینی در سال های اخیر باشد که با اتمسفر، جلوه های هنری و دیالوگ ها و داستان سرایی مهیج بازیکنان را غرق در دنیای خود می کند.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC دانلود بازی جدید , بازی هک شده, دانلود بازی 2015, دانلود بازی های pc,
 



دانلود بازی Cities Skylines برای PC
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:43
نویسنده : Mehdi

Cities Skylines pc cover دانلود بازی Cities Skylines برای PC

 

در بازی Cities: Skylines با آزادی تمام می توانید مشغول شهرسازی شوید. در ابتدا کمی محدودیت از ناحیه ی شهرداری ها در خصوص محدود کردن منطقه های صنعتی، بازرگانی و مسکونی وجود دارد که این محدویت ها موقتی است. بعد به سرعت آپشن های جدید ظاهر می شوند و شهرها می توانند در نه منطقه ی مختلف تبدیل به کلان شهر ها شوند و در کل منطقه ی اصلی  کشیده شوند. هر کدام ار مناطق به طور مجزا می توانند به طور مجزا در حومه ی شهر قرار گیرند و تسهیلات و تجهیزات مستقلی را به خود اختصاص دهند.شما می توانید به تنظیمات بازی بروید و از آن برای ساختن سوپرمارکت ها، جاده ها، کوچه ها، خیابان ها، مدرسه، بیمارستان، درختان، کارخانه ها، دریا، رودخانه ها، پل ها، ساختمان های اداری و مسکونی و یا خانه های ویلایی، پارک ها، باغ وش، انواع حیوانات،  انواع ماشین ها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، کمک بگیرید. ها با به وجود آوردن این موارد، شهرهایتان شکل طبیعی به خود می گیرند و این کار حس خوبی به شما می دهد. ساختن و قرار دادن توربین های آبی و بادی نمای زیبای به شهر شما خواهد داد. با قرار دادن مردم در خیابان ها و دیگر جاهای شهر مثلا در پارک ها و ساختمان ها به طبیعی و واقعی بودن شهرهای ساخته شده توسط شما می افزاید. می توانید اداره ی پلیس را هم در شهرهایتان داشته باشید تا به مشکلات موجود در شهر رسیدگی کند. حالا می توانید صداهای مختلفی را در شهرتان بشنوید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Cities Skylines برای PC, دانلود بازی جدید , بازی های pc , بازی های هک, دانلود بازی 2015,
 



دانلود بازی Farm Machines Championships
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:43
نویسنده : Mehdi

Farm Machines Championships 2014 1 دانلود بازی Farm Machines Championships 2014

Farm Machines Championships یک بازی جالب مسابقه ای میان شما و دیگر کشاورزان درون بازی می باشد. آیا شما سریعترین و ماهرترین کشاورز در این بازی خواهید بود؟ ماشین آلات غول پیکرجدیدی در این نسخه (۲۰۱۴) وجود دارد که با آنها می توانید کشاورزی خوب و پر رونقی داشته باشید. تراکتورها و ماشین های دورگر غول پیکر و قدرتمندی در این بازی وجود دارند که به کمک آنها به راحتی می توانید محصولاتتان را بکارید، درو کنید، آنها را بارگیری کنید و به خریداران جدید بفروشید. می توانید مهارت های خود را در کارها و وقایع جدید مهک بزنید. مثلا می توانید برای دام ها علوفه بکارید، آنها را دروکنید و با واگن های حامل بار به بازار انتقال دهید. نکته ی جالبی که این بازی دارد این است که شما می توانید دور موتور ماشین آلات کشاورزی خود را تنظیم کنید، ترمز، شاسی، گیربوکس و قطعات حساس دیگر ماشین ها را در صورت فرسوده بودن یا خراب شدن عوض کنید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Farm Machines Championships , دانلود بازی جدید کامپیوتر , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Helicopter Simulator
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:39
نویسنده : Mehdi

Helicopter Simulator 2014 Search and Rescue 1 دانلود بازی Helicopter Simulator 2014 Search and Rescue

 

بازی Helicopter Simulator را دانلود کنید و خلبان شدن را تجربه کنبد. در این بازی جالب شما نقش یک خلبان را دارید که با هلیکوپترش در مواقع اضطراری به کمک مردم می آید. شما در ۴۵ ماموریت شرکت خواهید کرد. در این بازی شما می توانید ۱۰ نوع هلیکوپتر را انتخاب کنید که این ۱۰ نوع دارای اندازه های متفاوت هستند و هر کدام مناسب ماموریت خاصی هستند. ماموریت های اضطراری شامل خاموش کردن جنگل های آتش گرفته، جنگ های هوایی میان شما و دشمنان، عملیات نجات افراد در وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می باشد. نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی یک مد مبارزه ی جدید دارد و به شما اجازه می دهد که به عنوان یک خلبان حرفه ای در جزایر زیبا جستجو کنید اما بعضی اوقات برای پیدا کردن مشکلات به وجود آمده در این جزایر به مشکل برمی خورید. باید مرحله ها را با موفقیت پشت سر بگذارید و به مراحل بعدی که قفل شده اند راه پیدا کنید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Helicopter Simulator, بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Shoot Many Robots
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:25
نویسنده : Mehdi

Shoot Many Robots PC دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC

 

Shoot Many Robots عنوان یک بازی فانتزی و شوتر می باشد که توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است . این شرکت در پی موفقیت های قابل توجه بازی شانک ، اقدام به نشان دادن علاقه به بازی های ماجراجویی و کم حجم کرده است . می بایست با استفاده از انواع سلاح ها ، به یک کارخانه ی روبات سازی بروید و تمام روبات های موجود در آن را از بین ببرید . شما در این بازی نقش P.Walter را دارید که با کشتن روبات ها ، Xp و یا همان امتیاز کسب خواهید کرد که این امتیازات ، شما را قوی تر خواهد کرد .

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Shoot Many Robots , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود برنامه هک بازی های کامپیوتر Cheat Engine
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:22
نویسنده : Mehdi

Cheat Engine هک کردن مقادیر در بازی ها با نرم افزار Cheat Engine 6.0 Final

Cheat Engine نرم افزاری قدرتمند و جالب در ضمینه هک کردن بازی ها می باشد. توسط این نرم افزار شما قادرید مقادیر عددی در بازی های مختلف را ویرایش کرده و بدون نیاز به هیچ کد و ترینری خاصی، تغییرات خود را اعمال کنید. این نرم افزار کم حجم بوده و کار با آن نیز نسبتا ساده می باشد. امیدواریم از این برنامه استفاده کافی ببرید.

 

برای آموزش هک نظر بدین تا راهنماییتون کنم با تشکر

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نماییدhttp://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود برنامه هک بازی های کامپیوتر Cheat Engine , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی RIDE PC-RELOADED
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 16:17
نویسنده : Mehdi

RIDE pc cover small دانلود بازی RIDE برای PC

 

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی RIDE PC-RELOADED, دانلود بازی جدید کامپیوتر , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 16:12
نویسنده : Mehdi

Alone in the Dark Illumination دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PC

در شهری به نام لورویچ تاریکی تمام به وجود آمده است و به همراه این تاریکی موجودات بسیار عجیبی هم به وجود آمده اند که قصد آنان صدمه زدن به انسان ها است و شما هم در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا مقابل این حیوانات وحشی و خون خوار مقابله کنید. در این بازی ۴ مبارز مختلف وجود دارند که هرکدام از آنان قابلیت های خارق العاده ای دارند و شما میتوانید به دلخواه یکی از آنان را انتخاب کنید و به جنگ با حیوانات وحشی که شهر را تصرف کرده اند رفته و آن ها را نابود کنید تا امنیتی کامل در شهر پاربرجا شود. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی Atari  ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Pure FPS برای PC منتشر شده است. این بازی دارای سبک ترسناک و اکشن می باشد که به گیمر ها هیجان بسیار زیادی را منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت نمایید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PC, دانلود بازی جدید , بازی های جدید, دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 16:7
نویسنده : Mehdi

 

 

 

 

 

 

 

The Evil Within The Executioner DLC pc cover small دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC

 

 

 

 

محتوای اضافی The Executioner شما را در حالت اول‌شخص در نقش هیولای The Keeper (همان هیولایی که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید) قرار می‌دهد و براساس صحبت‌های سازندگان، طرفداران با کیپِر با بسیاری از هیولاهایی که در نسخه اصلی رو به رو شدند مبارزه خواهند کرد. پس از انتشار دو بسته الحاقی The Assignment و The Consequence، بسته الحاقی The Executioner سومین و آخرین بسته از محتویات اضافی بازی The Evil Within خواهد بود. بخش جذاب این DLC این است که زاویه دید بازی به صورت اول شخص خواهد بود و مانند بازی اصلی به صورت سوم شخص نخواهد بود. بازیکنان هنگامی که در نقش The Keeper قرار بگیرند به سلاح های ویرانگر زیادی دسترسی خواهند داشت و به ساختمان Victoriano باز خواهند گشت تا با دشمنان دیگر که در The Evil Within هستند مبارزه کنند.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC, دانلود بازی جدید , بازی های جدید, دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 16:1
نویسنده : Mehdi

 

 

 

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

 

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

 

|آپدیت Update.v20150602-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

 

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

 

 

 

 

در نمایش امسال E3 مشخص گردید، که داستان ادامه بازی قبلی است، با کمی تفاوت که پیش تر گفتم و شاید تفاوت های بیشتری که در ادامه مشخص می گردد. داستان بازی بیست و پنج سال به پیش می رود و شخصیت های جدید تاثیر زیادی بر روی گیم پلی می گذارند. در مقابل این که این تاثیر در کنار شخصیت های پیشین (این بار نسل هشتمی ) روی می دهد. شخصیت هایی که تا کنون مشخص گردیده اند، اسکورپیون و ساب زیرو از نسخه های قبل هستند و ۴ شخصیت D`vorah, Ferra/ Torr, Cassie Cage, Kotal Kahn هم معرفی شده اند. D`vorah همان شخصیتی است، که همراه پرنده ها و حشرات بود و در تریلر حضور داشت. Ferra/Torr هم دو شخصیت در کنار هم هستند، که یکی سوار دیگری است و برخی فنون دو نفره را اجرا می کنند. (فیتالیتی اش شبیه نوب سایبات دو نفره بود) Cassie Cage دیگر شخصیت جدید بازی است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید است و حرکاتش ترکیبی از این دو نفر است. Kotal Kahn هم دیگر شخصیت بازی است، او خدای جنگ آزتک است. دیگر شخصیت های بازی که با آن ها از بازی قبل آشنایی داریم، هم به اذعان بون ممکن است پا به سن گذاشته و پیر باشند!

 

 

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Mortal Kombat X PC-Proper, RELOADED , دانلود بازی جدید , بازی های جدید, دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Monster Jam Battlegrounds برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 15:50
نویسنده : Mehdi

 

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود پک تمامی DLCها WWE 2015 DLC Pack Addon برای PC

 

سرانجام مجموعه پک کامل دی ال سی های بازی محبوب WWE 2k15 برای کامپیوتر عرضه شد. در این پکیج بسیاری از شخصیت ها و افزونه ها قرار داده شده، آپدیت هایی در زمینه بهینه سازی موتور گرافیکی بازی صورت گرفته است و قابلیت اجرای این بازی در سیستم هایی که مشخصات کامپیوتری پایین نیز دارند مهیا شده است. برای مشاهده ی لیست کامل امکانات این مجموعه عظیم دی ال سی که برای این بازی عرضه شده است، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif 

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Monster Jam Battlegrounds برای PC, دانلود بازی جدید , بازی های جدید, دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی Pro Cycling Manager برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 1:41
نویسنده : Mehdi

 

 

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC , بازی جدید , دانلود بازی های جدید , دانلود بازی جدید2015, دانلود بازی هک,
 



دانلود بازی Emergency 5 برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 1:34
نویسنده : Mehdi

Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

سریع عمل کنید! نجات دهید! حفظ کنید! آتش ها را خاموش کنید! هیچ محدودیتی در فعالیت های شما در جدیدترین سری بازی های Emergency با نام EMERGENCY 5 نمی باشد. سرانجام، پس از ۸سال از ارائه ی نسخه ۴ این بازی، نسخه جدید با بهبودهای بی نظیر عرضه شد. شما در این بازی، در ۳نقشه گسترده، به ماموریت های مختلف دعوت خواهید شد و جان انسان ها را نجات خواهید داد. در این بازی، برای موفقیت در ماموریت های خود، شما باید ماشین های خود را همواره به روز کنید و تجهیزاتی که برای نجات استفاده می کنید را نیز به روز نگه دارید و مطمئن باشید که هرچیزی که لازم دارید، در مکان درست خود قرار داشته باشد و در زمان مناسب استفاده گردد.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نماییدhttp://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Emergency 5 برای PC , بازی جدید , دانلود بازی های جدید , دانلود بازی جدید2015, دانلود بازی هک,
 



دانلود بازی بسیار زیبای Ruse
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 1:27
نویسنده : Mehdi

 

.ruse cover دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

Ruse از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

 برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نماییدhttp://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی بسیار زیبای Ruse , بازی جدید , دانلود بازی های جدید , دانلود بازی جدید2015, دانلود بازی هک,
 



دانلود بازی Motorcycle Club برای PC
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
ساعت : 1:19
نویسنده : Mehdi

 

 

 

 

Motorcycle Club pc cover دانلود بازی Motorcycle Club برای PC

 

 

 

 

 

 

بازی Motorcycle Club یک بازی در سبک سواری-مسابقه ای می باشد که در آن شما می توانید ۲۲ موتورسیکلت را داشته باشید که از ساخته ی رسمی از کمپانی های مطرح همچون BMW,Honda,Kawasaki, KTM, Suzuki و Yamaha می باشد. در این بازی شما می توانید به صورت تنهایی یا به صورت چندنفره به مسابقه بپردازید و کلوب خود را ایجاد، ویرایش و توسعه دهید. در بخش تورنمنت شما در ۲۰ پیست مختلف و ۴۰مسابقه حضور پیدا خواهید کرد.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Motorcycle Club PC-CODEX , بازی جدید , دانلود بازی های جدید , دانلود بازی جدید2015, دانلود بازی هک,